wtorek, 22 stycznia 2013

Troche o mnie...

Hejka …!!!

 Mam na imię Natalia…(postać główna w moim opowiadaniu będzie miała na imię Sabrina...)nie należę do grupy dziewczyn co lubią się malować i stroić na każdą okazje… raczej wole po prostu ubrać zwykłe jeansy i ładną bluzkę niż sukienki…. Nie jestem dobra z ortografii… więc zapewne będzie dużo błędów…uwielbiam zespół The Wanted… moim liderem z zespołu jest Nath i Jay… lubię ich z charakteru i stylu ubierania… słucham zazwyczaj muzyki Pop… Mam mnóstwo pomysłów na opowiadania o The Wanted… i tych romantycznych jak i kryminalnych…jak macie ciekawe pomysły na kontynuacje moich opowiadań piszcie w komentarzach…Mam nadzieje że będzie dużo czytelników…
Aha i jeszcze jedno.. dodawajcie mi jakieś komentarze, żebym miała cichą nadzieję że ktoś to czyta...


Życzę dobrego czytania…

Brak komentarzy: