wtorek, 4 czerwca 2013

Rozdział 51

-Dobra przyszłam do Natha.. Mogę wiedzieć gdzie się podziewa..?
-Max..? Ja nie wiem, Jay..?-zapytał się Tom
-Ja też nie wiem.. Siva..?
-Mnie się pytasz..? Ja dopiero teraz się skapnąłem, że młody gdzieś polazł..!
-Więc się raczej nie dowiem gdzie polazł członek numer pięć waszego zespołu..?-spytałam patrząc po minie chłopaków.. Oni coś kręcili, ja to wiem..! Skierowałam się do drzwi wyjściowych, które znajdowały się na drugim końcu pomieszczenia..
-Sabrina..!!-usłyszałam głos Maxa, gdy złapałam za klamkę- Emm, może poczekasz tutaj za nim..?
-Nie, pójdę trochę na świeże powietrze..
Z tyłu usłyszałam tylko tekst Sivy no, nie wiem czy będzie takie świeże i wyszłam na dwór. To co zobaczyłam zatkało mnie.. Nie mogłam się ruszyć.. A sprawcą był (chyba się domyśliliście -,-) Chris..!! Tak on, ten przeklęty człowiek, który na każdym kroku musi się do mnie przypieprzyć i zrujnować mi życie.. Obok niego stał wkurzony Nath.. Nie źle, wkurwiony. Wkurzony to mało powiedzone. Miał ręce zaciśnięte w pięści, widać było, że chciał mu walnąć w.. dobra, opanuj się. Wyjdziemy z tego cało, chyba..  Podeszła ostrożnie do Natha i złapałam go za rękę chłopak od razu mnie przytulił do siebie i patrzał na Chrisa..
-Para..? Aż żygacz się chce..-powiedział patrząc na Natha
-Jak z tobą chodziła to jakoś wszystko było ok...
-Najwidoczniej nie byłem dobry w łóżku..-powiedział uśmiechając się do mnie, na co ja zareagowałam śmiałym krokiem w przód..
-Dla twojej dziwnej wyobraźni i niewiedzy.. Ani razu ani z nim, ani z tobą tam nie wylądowałam..! Więc się ode mnie w końcu odczep, co ja ci zrobiłam, że ciągle rujnujesz mi życie..?! Jak byś nie mógł znaleźć tej kobiety życia i być z nią szczęśliwym..!!
-Chciałabyś, w życiu nie ma tak łatwo.. Poczuj się tak ja tamtym razem..!-wykrzyczał mi w twarz
-Jakim tamtym razem..?! Chyba swojej dziewczyny się nie bije..?!-powiedziałam i podeszłam jeszcze bliżej niego..
-No przywal.. Czy się boisz, że oddam..
I tak zrobiłam, walnęłam mu z liścia i odwróciłam się w stronę Natha.

2 komentarze:

magda562 pisze...

następny ma być jutro, teraz za sekundę no dawaj wiem że napiszesz
ciekawi mnie co dalej :P
no weź na serio ja chcesz czytać dalej !!!!!!!!!!!!!!!
kurcze błagam dodaj szybko kolejny :)
weny!!!!!!!!!!!

Unknown pisze...

ŚWIETNYYY ! Pisz szybko •.• ;) Weeeny !!! :D